مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 08:102021-06-01اقتصادي

حناچی: شهرداری تهران را ارزان اداره کردیم


شهردار تهران گزارش تحویل و تحول در شهرداری تهران را به شورای شهر ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پیروز حناچی شهردار پایتخت صبح امروز با حضور در صحن شورای شهر گزارش تحویل و تحول در شهرداری تهران را ارائه داد.

هوشمندسازی و شفافیت، عدالت توزیعی، مشارکت اجتماعی و رضایتمندی شهروندان، حفاظت از میراث طبیعی و تاریخی، انضباط ساخت و ساز و ارتقاء کارآیی سازمانی، از جمله مباحث مورد طرح بوده که در این دوره شهرداری مورد توجه قرار گرفته است.

وی به کاهش فروش تراکم با رویکرد عدالت محوری اشاره کرد و گفت: در این دوره کاهش 87 درصدی در تعداد پروانه ها و مهار رشد بی رویه بلندمرتبه سازی را نسبت به دوره های قبل شاهد بوده ایم.

همچنین کاهش سکونت پذیری شهر تهران با حذف تسهیلات تشویقی بافت فرسوده و ناپایدار و تدقین طرح تفصیلی ویژه منطقه 22 انجام گرفته است.

شهردار تهران بیان داشت: بیش از 16 هزار و 464 از هکتار از ارضی درشت دانه شهر با وسعتی حدود یک پنجم شهر طی 4 ساله گذشته تعیین و تکلیف شده اند همچنین کاهش فاصله شمال به جنوب تهران را شاهد بوده ایم چرا که افزایش سهم خطوط و ایستگاه های بهره برداری شده مترو در پهنه جنوبی در این دوره مدیریت شهری از کمتر از 40 درصد به بیش از 55 درصد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی: شهرداری تهران را ارزان اداره کردیم

حناچی: شهرداری تهران را ارزان اداره کردیم