مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-01اقتصادي

توسعه اقتصاد دیجیتال و افزایش سهم شرکت های حوزه فاوا از اقتصاد ملی


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نرخ بازگشت سرمایه ی بالا، عدم وابستگی به جابه جایی و محدودیت های جغرافیایی و هزینه پایین تر ارایه کالاها و خدمات نسبت به سایر کسب وکارها را بخشی از ویژگی های مهم شرکت های حوزه ICT عنوان .

- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نرخ بازگشت سرمایه ی بالا، عدم وابستگی به جابه جایی و محدودیت های جغرافیایی و هزینه پایین تر ارایه کالاها و خدمات نسبت به سایر کسب وکارها را بخشی از ویژگی های مهم شرکت های حوزه ICT عنوان کرد که در خلق ارزش اقتصادی در کشور نقشی مهم بر عهده دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد معارفی درباره گزارش ارزیابی منتشر شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی در خصوص شرکت های برتر در بخش های مختلف اقتصاد، گفت: با بررسی اطلاعات شرکت های حوزه ICT امکان شناخت بهترِ وضعیت مالی شرکت های بخش مهیا شده و دید بهتری از کسب وکارها حاصل می شود.

وی افزود: پویایی، تداوم و تسریع روند توسعه بنگاه های اقتصادی بخش، مشروط به شناخت توانمندی های اقتصادی بنگاه ها است و مقایسه بنگاه های بخش فاوا با یکدیگر و با سایر صنایع، بستری برای اتخاذ تصمیمات بهینه فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اقتصاد دیجیتال و افزایش سهم شرکت های حوزه فاوا از اقتصاد ملی

توسعه اقتصاد دیجیتال و افزایش سهم شرکت های حوزه فاوا از اقتصاد ملی