مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-01اقتصادي

واحدهای تولیدی نقش مهمی در حرکت چرخ اقتصادی کشور دارند


فرماندار لنگرود، با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی در حرکت چرخ اقتصادی کشور دارند، گفت: کارگروه حمایت قضایی از سرمایه گذاری تشکیل شده تا مشکلات واحدهای تولیدی را رفع کند.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی در حرکت چرخ اقتصادی کشور دارند، گفت: کارگروه حمایت قضایی از سرمایه گذاری تشکیل شده تا مشکلات واحدهای تولیدی را رفع کند.

رحیم حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در شهرستان لنگرود، اظهار کرد: بخش تولید و صنعت برای ادامه کار در بخش تولید و فروش و بازار و اشتغال نیازمند کمک هستند و دستگاه های اجرایی باید یاور آنان باشند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی در حرکت چرخ اقتصادی کشور دارند، گفت: به واسطه وجود مشکلات اداری و بروکراسی و زمان بر بودن برخی فرایندها، واحدهای تولیدی دچار آسیب می شوند و لذا برای رونق تولید و اشتغال باید به کمک آنان بشتابیم.

فرماندار لنگرود، با اشاره به اجرای قانون تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان، اضافه کرد: به موازات این کارگروه، در قوه قضاییه نیر کارگروه حمایت قضایی از سرمایه گذاری نیز تشکیل شده تا با کمک هم مشکلات واحدهای تولیدی را رفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی نقش مهمی در حرکت چرخ اقتصادی کشور دارند

واحدهای تولیدی نقش مهمی در حرکت چرخ اقتصادی کشور دارند