مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-01اقتصادي

مبارزه با سن پوره در 1100 هکتار از مزارع تویسرکان


سرپرست اداره تعاونی روستایی تویسرکان از فعالیت 24 شرکت تعاونی در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون مبارزه با پوره سن در یک هزار و 100 هکتار از مزارع تویسرکان انجام شده است.

- مریم الوندی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به فعالیت 14 شرکت تعاونی روستایی، چهار شرکت تعاونی کشاورزی و چهار شرکت تعاونی تولید در این شهرستان اظهار کرد: وظایف شرکت های تعاونی روستایی، کشاورزی و تولید خدمات رسانی به اعضاست.

وی از وظایف شرکت تعاونی کشاورزی به توزیع کود، سم، نهاده های کشاورزی، خرید محصولات توافقی و تضمینی به ویژه گندم اشاره کرد و افزود: مبارزه با آفات از جمله سن مادری و پوره سن توسط شرکت تعاونی تولید در مزارع سطح شهرستان انجام می شود.

سرپرست اداره تعاونی روستایی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه توصیه و تاکید مسوولان استانی بر بسیج همگانی در امر مبارزه با سن پوره با توجه به وضعیت بحرانی که به واسطه بارش های کم در سال جاری رخ داده است گفت: پایش سن مادری یک هزار و 980 هکتار بوده که از این میزان مبارزه با سن در 726 هکتار صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه گندم محصولی استراتژیک مهم در تامین امنیت غذایی و بر همین اساس توجه به این محصول و افزایش میزان تولید آن از وظایف جهاد کشاورزی است، از آغاز اجرای طرح مبارزه با پوره سن در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با سن پوره در 1100 هکتار از مزارع تویسرکان

مبارزه با سن پوره در 1100 هکتار از مزارع تویسرکان