مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-01اقتصادي

سهولت دسترسی به نیروی کار دارای کارت مهارت در زنجان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: بانک اطلاعاتی نیروی کار ماهر و دارای کارت مهارت تهیه شده و مردم می توانند از طریق اپلیکشن به سوابق آن ها دسترسی یابند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: بانک اطلاعاتی نیروی کار ماهر و دارای کارت مهارت تهیه شده و مردم می توانند از طریق اپلیکشن به سوابق آن ها دسترسی یابند.

محمدرضا انصاری ظهر امروز (11 خردادماه) در آیین انعقاد تفاهم نامه مشترک ساماندهی و رتبه بندی مجریان تأسیسات مکانیکی ساختمان، اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای بر اساس اسناد بالادستی و قانون کار، تمهیداتی را برای ارتقای مهارت شاغلان بنگاه های اقتصادی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پارسال تفاهم نامه ای در خصوص ساماندهی مجریان تاسیسات الکتریکی منعقد شده است، عنوان کرد: امروز هم تفاهم نامه در خصوص ساماندهی مجریان تاسیسات مکانیکی بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان و اتحادیه مربوطه منعقد شد که شاغلان و مجریان تاسیسات مکانیکی با توجه به الزامات قانونی تعیین شده فعالیت کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به اینکه در سیستم طبقه بندی مشاغل، استانداردهایی بر اساس استاندارد بین المللی مشاغل ایسکو 2008 تعیین شده است، تصریح کرد: افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهولت دسترسی به نیروی کار دارای کارت مهارت در زنجان

سهولت دسترسی به نیروی کار دارای کارت مهارت در زنجان