مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-01سياسي

کتاب «شبهه انتخابات» چاپ شد


کتاب «شبهه انتخابات» همزمان با نزدیک شدن روزهای انتخابات ریاست جمهوری توسط اندیشکده سعداء منتشر شد.

- به نقل از روابط عمومی اندیشکده سعداء، کتاب شبهه انتخابات اثر حجت الاسلام راجی به تازگی و همزمان با نزدیک شدن روزهای انتخابات ریاست جمهوری توسط اندیشکده سعداء منتشر شده است.

این کتاب متن پیاده شده سخنرانی ها و جلسات پرسش و پاسخ حجت الاسلام والمسلمین راجی در جمع اساتید، دانشجویان، طلاب و نخبگان کشور است.

برخی از عناوین اصلی کتاب پیش رو عبارت اند از: چرا رأی بدهیم؟ با این وضع مملکت چرا رأی بدهیم؟، به خاطر اعتراض به وضع موجود رأی نمی دهیم تا حکومت تنبیه شود، رأی نمی دهم چون با رأی دادن هیچ تغییری ایجاد نمی شود!، چرا اصلا رأی بدهیم وقتی نظام خودش انتخاب می کند؟، اگر قرار بود با رأی دادن چیزی درست و اصلاح شود در این چهل سال وقتی مشارکت بالا بود اصلاح شده بود، رأی دادن چه تأثیری در سرنوشت من رأی اولی دارد؟ در آینده من چه تاثیری دارد؟، با توجه به اینکه دانش آموزان نسبت به گذشته از هوش سیاسی بالاتری برخوردار هستند چرا سن رأی هنوز 18 سال است؟ و حضور مردم در انتخابات و رای دادن به یک کاندیدا چه تأثیری می تواند در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور داشته باشد؟ موضوع شبهاتی که در کتابچه شبهه انتخابات به آن ها پاسخ داده شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شبهه انتخابات» چاپ شد

کتاب «شبهه انتخابات» چاپ شد