مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-01اقتصادي

زمین کافی برای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار داریم


زمین کافی برای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار داریم و تنها در برخی نقاط با متقاضی بیشتر با مشکل کمبود زمین مواجه شده ایم که به زودی این مشکل نیز رفع می شود.

- ، احمد اصغری مهرآبادی ظهر سه شنبه در دیدار با مسئولان سه شهر میمه ، وزوان و لایبید برای رفع مشکلات اقدام ملی مسکن در این منطقه، اظهار داشت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام، بیش از یک میلیون و چهل هزار نفر در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه از میان ثبت نام کنندگان بیش از 290 هزار نفر واجد شرایط بودند، افزود: تاکنون 125 هزار نفر از میان ثبت نام شدگان هزینه موردنظر را واریز کرده اند که زمین موردنیاز برای ساخت مسکن این افراد تأمین شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی زمین به میزان کافی برای این طرح در اکثر نقاط در دسترس داریم، تاکید کرد: البته در برخی نقاط که متقاضی زیادتری وجود دارد تا حدودی با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم که امیدواریم به زودی مشکل رفع شود.

گفتنی است وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح اقدام ملی تأمین مسکن را در قالب احداث 400 هزار واحد مسکونی برنامه ریزی کرده است؛ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیریت احداث 100 هزار واحد مسکونی از این برنامه را در شهرهای کشور با اولویت شهرهای با جمعیت کمتر از 100 هزار نفر بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین کافی برای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار داریم

زمین کافی برای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار داریم