مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-01اجتماعي

ساماندهی نخاله های ساختمانی با کد هویتی حمل و نقل در یزد


شهردار یزد از اجرای طرح ساماندهی نخاله های ساختمانی خبر داد و گفت: نخاله های ساختمانی با کد هویتی حمل و نقل ساماندهی شده و از تخلیه پراکنده آن جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، جمال الدین عزیزی بندرآبادی در نشست کمیته محیط زیست شورای شهر اظهار کرد: موضوع ساماندهی نخاله های ساختمانی در سطح شهر یزد سال ها مغفول مانده بود که با همت و تعامل دستگاه های مربوطه و شورای شهر یزد به نتیجه رسید.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح ساماندهی از تخلیه پراکنده نخاله های ساختمانی در حومه شهر و آسیب به محیط زیست جلوگیری شد افزود: در حال حاضر پسماندها و نخاله های ساختمانی به صورت کنترل شده جابجا و در محل مشخص دفع می شوند.

شهردار یزد ساماندهی رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل خاک و نخاله را اولین گام برای مدیریت اجتماعی و زیست محیطی تخلیه غیرقانونی پسماند ساختمانی دانست و ادامه داد: رانندگان فاقد کد هویتی اجازه ندارند برای حمل و نقل خاک و نخاله ساختمانی در یزد اقدام کنند و برابر قوانین با متخلفین برخورد قضایی صورت می گیرد.

عزیزی عنوان کرد: جمع آوری، نظارت بر تخلیه های غیرمجاز، بازیافت و دفن نخاله های ساختمانی از جمله وظایف سازمان مدیریت پسماند است که جمع آوری توسط سازمان مدیریت پسماند و بخش خصوصی به صورت مکانیزه انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی نخاله های ساختمانی با کد هویتی حمل و نقل در یزد

ساماندهی نخاله های ساختمانی با کد هویتی حمل و نقل در یزد