مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-01سياسي

وظیفه رسانه ها امیدبخشی به جامعه است


وظیفه امروز رسانه ها بیان دستاوردهای نظام و امیدبخشی به جامعه است و باید دقت کرد تا در سنگر دشمن قرار نگیریم، چراکه هدف آنها فقط تخریب وحدت و تزریق ناامیدی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علی میرزایی ظهر امروز در نشست هم اندیشی خبرنگاران و پلیس که در فرمانداری ساوه برگزار شد، با بیان اینکه دشمن به دنبال آسیب زدن به جامعه از طریق رسانه است، اظهار کرد: دشمنان کوچک ترین موضوع را بزرگ و سیاه نمایی می کنند و از هر موضوعی برای نابودی به این نظام استفاده می کنند.

وی افزود: وظیفه امروز رسانه ها بیان دستاوردهای نظام و امیدبخشی به جامعه است و باید دقت کرد تا در سنگر دشمن قرار نگیریم، چراکه هدف آنها فقط تخریب وحدت و تزریق ناامیدی است.

فرماندار ساوه تشویق به رای ندادن را ضربه ای به حاکمیت ملی دانست و بیان کرد: مسئولان کشور دائما در حال تغییر هستند اما حاکمیت و نظام پایدار است، لذا باید توجه داشت که دشمنان از این تشویق به عدم حضور برای فروپاشی نظام و تجزیه استفاده می کنند.

میرزایی مشارکت حداکثری در انتخابات و کمک به دولت منتخب را مهم ترین وظیفه آحاد مردم و مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: کشور ما برای رسیدن به نقطه ای که امروز در آن قرار داریم شهدای فراوانی را تقدیم کرده و هزاران اسیر و جانباز و آزاده داده ایم تا به استقلال دست پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه رسانه ها امیدبخشی به جامعه است

وظیفه رسانه ها امیدبخشی به جامعه است