مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-01سياسي

مشارکت یک میلیارد ریالی بانک رفاه و توسعه تعاون برای آغاز عملیات اجرایی سد آبریز


نماینده کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مشارکت تامین اعتبار یک میلیارد ریالی دو بانک رفاه و توسعه تعاون برای احداث و آغاز عملیات اجرایی سد آبریز خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مشارکت تامین اعتبار یک میلیارد ریالی دو بانک رفاه و توسعه تعاون برای احداث و آغاز عملیات اجرایی سد آبریز خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد موحد در جلسه مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با معاونین و مسوولان بانک های رفاه و توسعه تعاون در محل وزارت کار که با حضور معاون وزیر برگزار شده بود اظهار کرد: با توجه به بازدیدی که مجموعه معاونین وزارت کار و رفاه اجتماعی از استان داشتند و با عنایت به دستور وزیر محترم و همچنین جناب دکتر جهانگیری مصوب شده بود که کنسرسیومی متشکل از بانک های عامل برای تامین اعتبار سد آبریز تشکیل شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری های مداومی که با مساعدت و همراهی مداوم استاندار محترم و معاونین عمرانی و اقتصادی وی و مدیرعامل منابع آب استان با تشکیل نشست امروز مصوب شد که هر دو بانک به صورت مشارکتی در این پروژه حضور داشته باشند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سر جمع این اعتبار صد میلیارد تومان است که برای احداث و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت یک میلیارد ریالی بانک رفاه و توسعه تعاون برای آغاز عملیات اجرایی سد آبریز

مشارکت یک میلیارد ریالی بانک رفاه و توسعه تعاون برای آغاز عملیات اجرایی سد آبریز