مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-01فرهنگي

بیش از 9 هزار مخاطب به تماشای فیلم های جشنواره جهانی فجر نشستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس احمدی نیا درباره شیوه رزرو بلیت در این رویداد توضیح داد: با توجه به شرایط و محدودیت های کرونایی امسال مجبور شدیم، - مدیر فن آوری اطلاعات سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ضمن اعلام پرمخاطب ترین فیلم های ایرانی و خارجی این دوره از جشنواره، از بازدید 9100 مخاطب، از فیلم های جشنواره طی 6 روز برگزاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عباس احمدی نیا درباره شیوه رزرو بلیت در این رویداد توضیح داد: با توجه به شرایط و محدودیت های کرونایی امسال مجبور شدیم، تعداد افرادی که امکان ورود به سالن های جشنواره را دارند به یک دوم کاهش دهیم.

سه سینمای پردیس سینمایی چارسو، آزادی و کانون پذیرای مخاطبان شدند.

او درباره دسته بندی مخاطبان گفت: صاحبان آثار، اهالی رسانه به صورت لیست وی آی پی جشنواره در نظر گرفته شدند که یک روز قبل از نمایش هر فیلم از ساعت 9 تا 12 امکان رزرو رایگان بلیت آن فیلم را داشتند و 50 درصد ظرفیت سالن به این مهمانان جشنواره اختصاص داشت.

احمدی نیا، اعضای باشگاه مخاطبان را که شامل بیش از 10 هزار عضو است، به عنوان گروه دوم مخاطبان جشنواره معرفی کرد و ادامه داد: این گروه دومین لیست مخاطبان بودند که 30 درصد از ظرفیت سالن ها به این مخاطبان اختصاص داشت و از ساعت 12 تا 15 روز قبل از نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 9 هزار مخاطب به تماشای فیلم های جشنواره جهانی فجر نشستند

بیش از 9 هزار مخاطب به تماشای فیلم های جشنواره جهانی فجر نشستند