مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-01سياسي

تشریح محورهای انتخابات 1400/ حضور مردم؛ راه درمان دردهای مزمن کشور


نماینده مردم بیرجند در مجلس انسجام نامزدهای جبهه انقلاب را از محورهای انتخابات پیش رو دانست و گفت: در انتخابات پیش رو بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی بسیار تمرکز شده است و باید از این بستر استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران بیرجند، انتخابات را از مهم ترین مسائل پیش رو دانست و اظهار داشت: اولین محور در مقوله انتخابات اهمیت انتخابات است که باید برای مردم تبیین شود چراکه اگر اهمیت انتخابات از جهات مختلف برای مردم تبیین نشود مخاطب دنبال آن نخواهد رفت.

وی طلاب و مبلغان را مرزداران فرهنگی و معنوی جامعه دانست و بیان داشت: مبلغان در این ایام تبلیغات باید اهمیت شرکت در انتخابات را با یک وحدت رویه و یک برنامه درست برای مخاطبان روشن و تبیین کنند.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس انسجام نامزدهای جبهه انقلاب را از دیگر محورهای انتخابات پیش رو دانست و تصریح کرد: اگر همه نامزدهای جبهه انقلاب به یک انسجام برای دفاع از یک نامزد برسند این مهم می تواند به نفع همه به خصوص کشور باشد.

از ظرفیت فضای مجازی غفلت نکنید خسروی با اشاره به اینکه از دیگر محورهای انتخابات امسال حضور حداقلی و تبلیغات حداکثری در فضای مجازی است، عنوان کرد: در انتخابات پیش رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح محورهای انتخابات 1400/ حضور مردم؛ راه درمان دردهای مزمن کشور

تشریح محورهای انتخابات 1400/ حضور مردم؛ راه درمان دردهای مزمن کشور