مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-01اقتصادي

کرمانشاه گرانترین استان کشور نیست


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: اینکه کرمانشاه گرانترین استان کشور است، به هیچ عنوان صحت ندارد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: اینکه کرمانشاه گرانترین استان کشور است، به هیچ عنوان صحت ندارد.

بهزاد باباخانی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که امروز (یازدهم خرداد) برگزار شد، با اشاره به مواردی که درباره نرخ تورم بالا در کرمانشاه مطرح است، اظهار کرد: اینکه کرمانشاه گرانترین استان کشور است به هیچ عنوان صحت ندارد، بلکه بالا بودن تورم به این معنا است که قیمت برخی کالاها در کرمانشاه نسبت به استان های دیگر افزایش بیشتری داشته است.

وی با اشاره به برخی مسائل که در فضای مجازی در خصوص نرخ تورم استان مطرح شده، ادامه داد: تمام این هیاهو صرفا برای یک ماه است که کرمانشاه رتبه اول نرخ تورم در کشور را داشت که در اسفند سال 1399 رخ داد و تا فروردین امسال ادامه پیدا کرد، اما در اردیبهشت امسال از رتبه اول تورم خارج شدیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه در ابتدای سال 1397 هم رتبه اول تورم کشور را داشت، تاکید کرد: پس از آن با برنامه ریزی و تلاش مسئولان استان بهبود نرخ تورم در استان استارت خورد و حتی در مقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه گرانترین استان کشور نیست

کرمانشاه گرانترین استان کشور نیست