مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-01اقتصادي

جمع آوری 224 دستگاه ماینر غیر مجاز در ملایر


مدیر شرکت توزیع برق ملایر از جمع آوری 224 دستگاه ماینر غیر مجاز در ملایر خبر داد و گفت: در شهرستان ملایر هیچ فردی مجوز قانونی برای استخراج رمزارز دیجیتال ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر رضا شیردره  ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شرکت توزیع نیروی برق ملایر با اشاره به اینکه مهمترین و پاک ترین انرژی در دنیا انرژی برق است اظهار کرد: روزهای اخیر شاهد خاموشی های متعددی در سراسر کشور بودیم که این خاموشی ها علل مختلفی داشته است.

 وی گفت: افزایش دما، بالا رفتن مصرف آب در چاه های کشاورزی به دلیل عدم بارش ها و کمبود آب  و محدودیت آب ذخیره شده در پشت سدها افزایش مصرف توسط مشترکین، استخراج غیر قانونی رمزارزهای دیجیتال، کاهش بارندگی ها و به دنبال آن کاهش تولید برق در نیروگاه های برق آبی و نیز توازن بین تولید برق و مصرف به هم خورد.

مدیر توزیع نیروی برق در شهرستان ملایر با بیان اینکه در دو ماهه ابتدای امسال در شهرستان ملایر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد رشد مصرف مشترکین را داشتیم تصریح کرد: در این زمینه این مصرف ناشی از به هم خوردن توازن تولید و مصرف بود.

وی تنها راه کاهش خاموشی ها را همکاری مردم و مدیریت مصرف دانست و با بیان اینکه ساعت پیک بار از ساعت 12 تا 18 و ساعت 20 تا 24 است گفت: از مشترکان  تقاضا داریم در این ساعات همکاری لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 224 دستگاه ماینر غیر مجاز در ملایر

جمع آوری 224 دستگاه ماینر غیر مجاز در ملایر