مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-01سياسي

معرفی سیره اهل بیت(ع) در گره گشایی از مردم محور فعالیت های دهه کرامت باشد


آیت الله سعیدی، با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه ترویج فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) در جامعه، اظهار کرد: معرفی سیره اهل بیت(ع) در گره گشایی از مردم محور فعالیت های دهه کرامت باشد.

- معرفی سیره اهل بیت(ع) در گره گشایی از مردم محور فعالیت های دهه کرامت باشد آیت الله سعیدی، با اشاره به اهمیت فعالیت در عرصه ترویج فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) در جامعه، اظهار کرد: معرفی سیره اهل بیت(ع) در گره گشایی از مردم محور فعالیت های دهه کرامت باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت: امروز سه شنبه 11 خرداد ماه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) میزبان 32 نهاد و دستگاه عضو در ستاد بزرگداشت دهه کرامت در بستر فضای مجازی بود.

آیت الله سید محمد سعیدی در این نشست مجازی طی سخنانی با اشاره به واقعه غدیر خم و انتخاب حضرت امیر (ع) به عنوان اولین امام شیعیان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز قبل از خاکسپاری امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه معرفی شدند و انتخاب امام خامنه ای به عنوان ولی فقیه موجب شد که کشور، منطقه و جهان تحت تاثیر مدیریت عالی ایشان قرار بگیرند، بسیاری از نظریه پردازان امروز به پیشگویی های معظم له توجه دارند، پیشگویی های ایشان همواره به عنوان یک پدیده خاص و قابل توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سیره اهل بیت(ع) در گره گشایی از مردم محور فعالیت های دهه کرامت باشد

معرفی سیره اهل بیت(ع) در گره گشایی از مردم محور فعالیت های دهه کرامت باشد