مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-01فرهنگي

تحول اساسی در حوزه فرهنگ و هنر از وظایف اصلی دولت آینده است


مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس درباره ضرورت نگاه جدی دولت آینده به عرصه فرهنگ، هنر و رسانه و تحول اساسی در این عرصه نظرات خود را بیان کرد.

- به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: هنرمندان و فعالان عرصه های مختلف هنری اعم از سینما و تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، صاحبان نشر و نویسندگان، پژوهشگران و حتی مخاطبان آثار هنری در سراسر کشور حال و روز خوبی را سپری نمی کنند و بنا به دلایل متعددی بسیاری از آنان به دلیل سیاست های غلط و ناکارآمد شرایط سخت و بغرنجی را سپری می کنند.

وی افزود: هنرمندان در سراسر کشور می بایست به معنای واقعی کلمه جدی گرفته شوند و از سوی نهادهای قانونی و رسمی کشور به رسمیت شناخته شوند.

امروزه شرایط فارغ التحصیلان هنری در عرصه های گوناگون با یک دهه پیش بسیار متفاوت است و تحصیل کردگان و فارغ التحصیلان این رشته ها امیدوارند تا از پس از اتمام تحصیل بتوانند از رشته تحصیلی خود کسب درآمد کنند و به عنوان یک فرصت شغلی جدی به حرفه خود بنگرند.

نیلی همچنین تمرکز زدایی بخش فرهنگ و هنر از کلانشهر تهران را بسیار ضروری برشمرد و ادامه داد: فرصت ها و امکانات مادی و معنوی و نیز بسط و گسترش زیرساخت ها و تعاملات سخت افزاری چه در حوزه برنامه و بودجه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول اساسی در حوزه فرهنگ و هنر از وظایف اصلی دولت آینده است

تحول اساسی در حوزه فرهنگ و هنر از وظایف اصلی دولت آینده است