مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-01اقتصادي

راه اندازی اولین «جاده سلامت» در تویسرکان/ افزایش خانه ورزش روستایی به 25 مورد


رییس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از ایجاد اولین «جاده سلامت» تویسرکان در بلوار ابن سینا خبر داد و گفت: امسال 15 خانه ورزش روستایی دیگر به 10 خانه ورزش روستایی فعال در این شهرستان اضافه می شود.

- محسن شایسته امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به پرداخت وام ازدواج به مبلغ 55 میلیارد و 900 میلیون تومان به تعداد یک هزار و 30 مورد در سال 99 اظهار کرد: مبلغ وام پرداخت شده به جوانان برای ازدواج در سال 99 بیش از 73.

6 درصد نسبت به سال قبل از آن رشد دارد.

وی به افزایش 3.

2 درصد آمار وام های پرداختی سال گذشته نسبت به سال 98 اشاره کرد و افزود: تسهیلات ازدواج در شهرستان تویسرکان از طریق 12 بانک عامل به زوجین پرداخت می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان درباره برنامه های این نهاد در وضعیت کرونایی با اشاره به اینکه تلاش کردیم ورزش های همگانی بیشتر در فضای باز انجام شود افزود: سعی کردیم چندین برنامه فرهنگی و ورزشی در قالب طرح های مختلف هر خانه یک باشگاه ورزش ، ورزش پیشکسوتان ، ورزش در خانه و.

با هدف حفظ سلامت و تندرستی جامعه مخاطب را اجرا کنیم.

وی به انعقاد تفاهمنامه اداره ورزش و جوانان با شهرداری درخصوص برنامه های ورزشی پارکی به منظور دریافت خدمات بهتر به شهروندان و گسترش ورزش در پارک ها چون نصب دو حلقه بازی بسکتبال در پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین «جاده سلامت» در تویسرکان/ افزایش خانه ورزش روستایی به 25 مورد

راه اندازی اولین «جاده سلامت» در تویسرکان/ افزایش خانه ورزش روستایی به 25 مورد