مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-01اجتماعي

بهسازی و تعریض کریدور ترانزیتی هفتکل - لردگان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از اجرای پروژه بهسازی و تعریض در شش مقطع از محور هفتکل - لردگان به عنوان یکی از کریدورهای ترانزیتی مهم کشور خبر داد.

- غلامعباس بهرامی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محور هفتکل - لردگان، یکی از کریدورهای ترانزیتی مهمی است که استان خوزستان را به جنوب، مرکز و شمال کشور متصل می کند.

وی با اشاره به تردد 50 درصد کامیون های حمل بار از این محور، افزود: با توجه به میزان تردد وسایل نقلیه در محور هفتکل - لردگان و اهمیت بهسازی این مسیر، اجرای پروژه های لکه گیری محور هفتکل - باغملک، لکه گیری و روکش آسفالت کنارگذر ایذه، بهسازی و تعریض محور ایذه - دهدز، لکه گیری و روکش آسفالت محور ایذه - دهدز، بهسازی و لکه گیری خروجی ایذه به سمت دهدز و لکه گیری و روکش آسفالت کمربندی دهدز تا انتهای حوزه راه های استان خوزستان در دستور کار قرار دارد.

بهرامی نیا افزود: پروژه تعریض و بهسازی این محور در شش قطعه با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد تومان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اجرایی می شود.

وی گفت: در گام نخست، بهسازی و تعریض محور ایذه - دهدز با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد تومان با حضور استاندار خوزستان کلنگ زنی شد که با اجرای کامل آن بیش از 90 درصد مشکلات این محور مرتفع خواهد شد و کاربران جاده ای با ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و تعریض کریدور ترانزیتی هفتکل - لردگان

بهسازی و تعریض کریدور ترانزیتی هفتکل - لردگان