مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-01اقتصادي

راه اندازی شورای عالی صنعت نساجی یک ضرورت است


قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور پروژه های زیر بنایی آب و خاک گفت : راه اندازی شورای عالی صنعت نساجی ایران توسط تمامی نهاد های حاکمیتی ،دولتی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، عباس کشاورز در مراسم رونمایی از تمبر دومین همایش ملی روز جهانی ملی و متمرکز شکل گیرد.

وی اظهار داشت:  در حال حاضر حدود 70 درصد نیاز کشور در حوزه کشت پنبه را برآورده می کنیم در حالی که این عدد در سالهای گذشته 50 درصد بوده است.

کشاورز ادامه داد : با برنامه ریزی ها و حمایت های انجام شده امیدواریم به زودی در زمینه تولید پنبه به خودکفایی برسیم.

کشاورز ضمن تشکر از بخش صنعت به خاطر حمایت از بخش کشاورزی گفت: امسال چهارمین سالی است که دغدغه ای برای خرید پنبه در کشور نداریم و بخش صنعت و این هلدینگ هایی که پنبه را مصرف می کنند کاملا آماده هستند وکمک های خوبی می کنند و بعضا دست کشاورزان را هم می گیرند از این بابت هم جا دارد که از حمایت صنعت و پیوند آن با کشاورزی تشکر کنم که علاوه بر تامین سایر مایحیتاج مورد نیاز کشاورز  در تامین کمباین و بعضی ازتجهیزات به کشاورزان کمک می کنند.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی  با بیان اینکه نه تنها موافق تشکیل شورای عالی نساجی هستیم عنوان کرد : در کلیه محصولات اگر نقش تولید محصولات کشاورزی را با بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شورای عالی صنعت نساجی یک ضرورت است

راه اندازی شورای عالی صنعت نساجی یک ضرورت است