مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-01اقتصادي

بهره برداری از پروژه های آبرسانی به 57 روستای خوزستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از بهره برداری از هفت پروژه آبرسانی به 57 روستای خوزستان خبر داد.

- محمدرضا کرمی نژاد در مراسم افتتاحیه پروژه های شرکت آب و فاضلاب در 57 روستای خوزستان با اشاره به همکاری ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در این پروژه ها اظهار کرد: هفت پروژه آبرسانی در مناطق محروم با اعتبار 85 میلیارد تومان امروز افتتاح شدند؛ با افتتاح این طرح ها 20 هزار نفر از نعمت آب شرب با کیفیت و سالم بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تامین اعتبار 85 میلیارد تومانی برای برطرف کردن مشکلات این روستاها و کمک 10 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: در استان خوزستان مناطق محرومی در شهرستان های شادگان و سوسنگرد وجود دارد که از ستاد اجرایی حضرت امام(ره) تقاضا داریم با کمک و تامین اعتبار، آبرسانی به این روستاها را نیز اجرایی کنیم.

مدیرعامل آبفا خوزستان به پروژه آبرسانی به روستای بارانگرد اشاره کرد و گفت: پروژه آبرسانی به روستای بارانگرد به طول 12 کیلومتر با تامین لوله اجرایی می شود و با تامین آب از مال آقا به مخزن بارانگرد مشکل آب این روستاها برطرف می شود.

وی افزود: در شهر میداود نیز 12 کیلومتر خط انتقال باید اجرایی شود که 9 کیلومتر از آن انجام شده و 3 کیلومتر باقی مانده نیز در هفته جاری آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه های آبرسانی به 57 روستای خوزستان

بهره برداری از پروژه های آبرسانی به 57 روستای خوزستان