مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-01سياسي

فرماندار ساوه: امیدآفرینی رسالت رسانه ها در عرصه انتخابات است


امیدآفرینی و شورآفرینی رسالت اصلی رسانه ها و کاربران فضای مجازی در آستانه انتخابات به منظور تحقق حضور حداکثری در پای صندوق های رای است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: امیدآفرینی و شورآفرینی رسالت اصلی رسانه ها و کاربران فضای مجازی در آستانه انتخابات به منظور تحقق حضور حداکثری در پای صندوق های رای است.

علی میرزایی سه شنبه 11 خردادماه در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: صیانت از رسانه ها و فضای مجازی یکی از اقدامات پسندیده نیروی انتظامی بوده و این نگاه خوب پلیس برای تقویت بصیرت و دانش مردم موثر است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در فضای مجازی و رسانه مخاطراتی را برای خبرنگاران و کاربران این عرصه ایجاد می کند، افزود: صیانت از عرصه خبری توسط پلیس منجر به ارتقای شاخص های رسانه ای خواهد شد و برگزاری این نشست ها با حضور فرمانده انتظامی و پلیس فتا به این هم افزایی کمک می کند.

او با اشاره به اینکه در ساوه به عنوان دومین شهر استان آمار فعالیت رسانه ها بالاست که موجب رشد توسعه شهرستان شده اند، افزود: سواد رسانه ای و مطالبه گری رسانه های شهرستان ساوه بالا بوده و کار رسانه ای آنها موجب پیشگیری از بسیاری آسیب ها اجتماعی شده است.

فرماندار ساوه با اشاره به اینکه فعالیت مفید رسانه ها در ارتقای آرامش جامعه و اطلاع رسانی دقیق و به هنگام بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوه: امیدآفرینی رسالت رسانه ها در عرصه انتخابات است

فرماندار ساوه: امیدآفرینی رسالت رسانه ها در عرصه انتخابات است