مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-01اقتصادي

طرح ویژه مسکن رییسی رونمایی شد


عضو ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی از تدوین طرح ویژه مسکن در برنامه اقتصادی این نامزد انتخابات خبر داد و گفت: در این طرح ساخت 4 میلیون مسکن با آورده اولیه صفر، زمین رایگان و وام ارزان بدون یک ریال بودجه دولتی پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی ابراهیم رییسی، افشین پروین پور با بیان این که بخش مسکن هیچ وابستگی به خارج ندارد و تمام نهاده های ساختمانی در کشور تولید می شود، اظهار کرد: مسکن لکوموتیو و پیشران اقتصاد است.

با توجه به نیاز کشور، کمبودهای چند ساله اخیر و .

نیاز است ساخت و سازها با اجرای طرح های قوی تقویت شود.

وی با بیان این که ساخت مسکن می تواند رشد اقتصاد را دو برابر کند، افزود: بخش مسکن کارکردهای ویژه ای دارد که هیچ بخش اقتصادی کشور آنرا ندارد.

عضو سابق شورای عالی مسکن اظهار داشت: یک تیم تخصصی و پژوهشی در حوزه اقتصاد و مسکن حدود 7 ماه است روی طرحی کار می کند که ارتقا یافته و تقویت شده طرح مسکن مهر است، و هم اکنون به عنوان یکی از برنامه های اصلی دولت مردمی آیت اله رییسی در دستور کار ایشان قرار دارد.

پروین پور تاکید کرد: راه حل رفع مشکل مسکن در کشور ایجاد نهضت مسکن سازی است، اصول طرح مذکور همان اصول مسکن مهر است؛ یعنی زمین رایگان، وام ساخت ارزان قیمت و بکارگیری ظرفیت بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه مسکن رییسی رونمایی شد

طرح ویژه مسکن رییسی رونمایی شد