مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-01اجتماعي

کمبود 23 هزار معلم، مهم ترین دغدغه آموزش وپرورش خراسان رضوی است


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه مهم ترین دغدغه در پروژه مهر موضوع ساماندهی نیروی انسانی است، گفت: در سال تحصیلی جدید با کمبود 23 هزار معلم در خراسان رضوی مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، قاسمعلی خدابنده ظهر امروز در نشست تخصصی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم اظهار کرد: اگرچه شیوع کرونا باعث مشکلات، گرفتاری و خسارت هایی شد، اما در برخی از حوزه های آموزشی باعث ارتقای کیفی خدمات آموزشی و فراهم شدن زیرساخت ها برای استفاده از تکنولوژی هم شد.

  مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال تحصیلی جاری اگرچه شرایط سختی را پشت سرگذاشتیم اما تولید محتوای الکترونیکی قابل قبول و با کیفیتی تجربه کردیم، افزود: تا قبل از شیوع ویروس کرونا 2 هزار و 70 مدرسه خراسان رضوی به اینترنت دسترسی نداشتند، اما امروز می توانیم ادعا کنیم که تمامی مدارس استان به اینترنت دسترسی دارند.

  وی ثبت و سفارش کتب درسی دانش آموزان را یکی دیگر از اقدامات پروژه مهر عنوان کرد و یادآور شد: خراسان رضوی در این حوزه پایین ترین استان در کشور است، بنابر این انتظار داریم مدیران مدارس در این زمینه پیگیری کنند تا جایگاه سی و یک خراسان رضوی ارتقاء یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 23 هزار معلم، مهم ترین دغدغه آموزش وپرورش خراسان رضوی است

کمبود 23 هزار معلم، مهم ترین دغدغه آموزش وپرورش خراسان رضوی است