مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-01سياسي

توافق نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآور بنیاد کرامت رضوی امضا شد


در ادامه سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، توافق نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآور در بنیاد کرامت رضوی در حضور تولیت آستان قدس رضوی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،این توافق نامه با هدف حمایت از ایجاد خانه خلاقیت و نوآوری میان ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق و بنیاد کرامت رضوی منعقد شده است.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جریان سفر به استان خراسان رضوی، با حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کرد.

در حاشیه این دیدار، توافق نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآور در بنیاد کرامت رضوی هم امضا شد.

پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان و صنایع نرم و خلاق، اسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، امضاکنندگان این توافق نامه بودند.

ماموریت این مرکز، جذب و راه اندازی استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه فناوری های اجتماعی، توسعه اجتماع محور و شبکه سازی عنوان شده است.

این توافق نامه، در راستای سیاست های کلان آستان قدس رضوی برای گسترش پایگاه مولد اجتماعی، خدمتگزاری کریمانه به زائران و مجاوران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآور بنیاد کرامت رضوی امضا شد

توافق نامه حمایت از ایجاد خانه خلاق و نوآور بنیاد کرامت رضوی امضا شد