مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 11:402021-06-01اجتماعي

مرگ سالانه 17 هزار نفر در جاده های کشور


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با وجود فرهنگ سازی گسترده در سال های اخیر هنوز هم آمار کشته شدگان در تصادفات جاده ای بالاست به طوری که سالانه در جاده های کشور حدود 17 هزار نفر کشته و 250 هزار نفر دچار آسیب می شوند که حداقل 10 درصد آنها دچار معلولیت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ اسماعیل نجار روز سه شنبه 11 خرداد در آیین کلنگ زنی پایگاه اورژانس شرکت املاح معدنی در اراک اظهار کرد: جامعه نیازمند اخلاق و رفتار و فرهنگ رانندگی است و به سبب ضعف در این خصوص سالانه مردم زیادی جان خود را از دست می دهند.

کشته شدن در حوادث رانندگی تبعات زیادی را به همراه دارد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: اقدام شرکت املاح برای ایجاد پایگاه اورژانس قابل تقدیر است و انتظار و توقع است که همه صنایع در انجام وظایف اجتماعی خود تلاش های لازم را انجام دهند چراکه بسیاری از آلودگی های استان ناشی از فعالیت صنایع است.

محمدحسن آصفری افزود: امکانات و منابع دولتی کم است و نمی توان همه توقعات را از این بخش داشت و باید سایر بخش ها نیز در رفع نیازها همکاری کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز در این آیین گفت: استان مرکزی در شاهراه شرق به غرب قرار دارد و یکی از استان های پرحادثه ترافیکی و صنعتی است، همچنین این استان معین استان ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ سالانه 17 هزار نفر در جاده های کشور

مرگ سالانه 17 هزار نفر در جاده های کشور