مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-01اقتصادي

جمع آوری 224 دستگاه استخراج رمز ارز در ملایر


مدیر توزیع برق ملایر همدان از جمع آوری 224 ماینر (دستگاه استخراج رمز ارز ) در این شهرستان خبر داد و گفت: از سال گذشته تاکنون این تعداد دستگاه از 10 محل در نقاط مختلف این شهرستان با هماهنگی دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی کشف و جمع آوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رضا شیردره روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به کسانی که نسبت به شناسایی و اعلام مراکز غیرمجاز رمز ارزها اقدام کنند، طبق ضوابط پاداش ویژه ای داده می شود.

وی استخراج رمز ارز را در کنار کاهش بارندگی، افزایش دما، رشد مصرف برق و وارد مدار شدن زودتر از موعد چاه های کشاورزی را علت اعمال خاموشی های اخیر در خردادماه دانست و افزود: در شهرستان ملایر دستگاه رمز ارز مجاز نداریم و در این زمینه هیچگونه مجوزی برای استخراج رمز ارز صادر نشده است.

مدیر توزیع برق ملایر با اشاره به اینکه در 2 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 18 درصد رشد مصرف برق در این شهرستان داشتیم بیان کرد: توصیه ما به مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی این است که در 2 پیک مصرف برق در ساعت های 12 ظهر تا 18 عصر و 20 تا 24 شب، در مصرف برق صرفه جویی کنند تا در تامین برق مطمئن و پایدار دچار مشکل نشویم.

شیردره تاکید کرد: چنانچه با همراهی مردم و ترویج ساعت های پیک مصرف انرژی، توازن بین تولید و مصرف برق ایجاد شود، خاموشی ها به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 224 دستگاه استخراج رمز ارز در ملایر

جمع آوری 224 دستگاه استخراج رمز ارز در ملایر