مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-01اقتصادي

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان الکترونیکی شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بررسی مشکلات واحدهای صنعتی سمنان و دیگر استان های کشور با راه اندازی سامانه فرایند به صورت الکترونیکی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی نژاد عصر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع سیستمی مشکلات بنگاه های اقتصادی برطرف شود.

شریفی نژاد اضافه کرد: از طریق سامانه فرایند مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان بررسی خواهد شد و دستگاه های اجرایی مربوط باید برای درج عملکرد، در کمترین زمان ممکن برای گره گشایی از مشکلات تولیدکنندگان اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برداشتن موانع فراروی تولید است و از تمام مدیران دستگاه های اجرایی می خواهم ماده 61 قانون ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را با دقت مطالعه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد : اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان براساس قانون در بحث بهبود شاخص کسب و کار اقدامات لازم را انجام و جمع بندی کند.

وی گفت: گزارش سه ماهه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت تدوین و در جلسه آینده ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان الکترونیکی شد

بررسی مشکلات واحدهای صنعتی استان سمنان الکترونیکی شد