مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-01سياسي

رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر»


رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم گفت: نخستین جشنواره رسانه ای ایران مقتدر بین رسانه های استان قم به صورت رقابتی در یک چارچوب مشخص کلید خورده که پوستر آن امروز رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فخرالدین یوسف پور امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای ایران مقتدر ، با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو به دلیل شرایط حاکم در کشور و شیوع ویروس را در مطبوعات رقم بزنیم.

 وی بیان کرد: در جلسات کمیته اطلاع رسانی پیشنهاد شد که به شیوه ای رسانه ها ترغیب شوند تا رسانه ها نیز مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند تا فضای جامعه رنگ و بوی انتخاباتی بگیرد.

عضو کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه راه های مختلفی در این راستا پیشنهاد شد که توزیع مبالغی بین رسانه ها از جمله این پیشنهاد ها بود، گفت: اما موثرترین کار که می تواند سنگ بنایی نیز برای آینده باشد بهره بردن از یک اتفاق علمی است.

یوسف پور از برگزاری جشنواره رسانه ای ایران مقتدر خبر داد و گفت: یک رقابت براساس چهارچوبی مشخص در حال رخ دادن است و یکی از امتیازات این جشنواره رقابت بین رسانه ها است و رسانه هایی که در این مدت بیشترین و بهترین محتوا را ارائه کردند از نظر کیفی و کمی مورد بررسی قرار می گیرند و از آنها تقدیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر»

رونمایی از پوستر جشنواره رسانه ای «ایران مقتدر»