مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 13:002021-06-01سياسي

واگذاری برخی از کتابخانه های عمومی به وزارتخانه ها و ادارات دولتی


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از واگذاری و برگشت تعدادی از کتابخانه های عمومی به وزارتخانه ها و موسسات دولتی خبر داد.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چهل و نهمین جلسه هیأت امنای نهاد کتابخانه های عمومی دیروز دوشنبه 10 خرداد با حضور عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و روند بازنگری و تدوین اسناد برنامه ریزی راهبردی نهاد ارائه شد.

همچنین اصلاحات طرح کتابدار افتخاری و تصمیم گیری در خصوص واگذاری تعدادی از ساختمان های کتابخانه های عمومی در اختیار متعلق به وزارتخانه ها و موسسات دولتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین اعضای هیأت امنا پس از گزارش های ارائه شده با تأکید بر پیشرفت های صورت گرفته در دوره مدیریت جدید نهاد در حوزه های مختلف عمرانی، پژوهشی، فرهنگی و توسعه کتابخانه ها به خصوص تکمیل و راه اندازی کتابخانه های مرکزی از توسعه چندجانبه و همزمان فعالیت های نهاد تقدیر و تشکر کردند.

* صالحی: گزارش های مالی موجود نشان دهنده رفع مشکل معیشتی کتابداران است سید عباس صالحی وزیر ارشاد در این نشست، ضمن تقدیر از فعالیت های نهاد در حوزه توسعه کتابخانه ها و ترویج فرهنگ مطالعه، گفت: یکی از دغدغه های مجموعه نهاد از ابتدا افزایش حقوق و دستمزد کارکنان بود که با توجه به 50 درصد افزایش حقوق در سایر دستگاه ها، موجبات گلایه کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری برخی از کتابخانه های عمومی به وزارتخانه ها و ادارات دولتی

واگذاری برخی از کتابخانه های عمومی به وزارتخانه ها و ادارات دولتی