مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 13:052021-06-01سياسي

اجرای طرح تعریض خیابان گلزار دهدشت


عملیات تعریض، ترمیم و روکش آسفالت 2 خیابان پرتردد شهر دهدشت در حال اجرا است.

- احسان تابش نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به دغدغه ترافیک در خیابان گلزار دهدشت اظهار داشت: با هدف روان شدن ترافیک و تسهیل در تردد تعریض این خیابان در حال انجام است.

شهردار دهدشت گفت: عملیات زیرسازی محدوده در نظر گرفته شده برای تعریض خروجی این خیابان از روبروی گلزار شهدا تا انتهای پارک کوی پاسداران به طول 2کیلومتر در حال اتمام هست و به زودی جهت آسفالت در اختیار پیمانکار مربوطه قرار خواهد گرفت.

تابش نژاد افزود: برای اجرای این پروژه 700 میلیون ریال از محل اعتبارات پروژه تعریض جاده قبرستان جدید تأمین و هزینه می شود.

شهردار دهدشت در خصوص وضعیت نا مناسب خیابان پارک جنگلی گفت: قیر مورد نیاز برای روکش آسفالت نوار حفاری شده این بلوار تأمین شده و به زودی اجرا خواهد شد.

وی گفت: زیرسازی نوار حفاری شده باند رفت بلوار به اتمام رسیده و جهت ترمیم و روکش آسفالتی آن در اختیار پبمانکار مربوطه قرار می گیرد.

تابش نژاد با اشاره به اینکه این حفاری توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شده است، ضمن عذرخواهی بابت تأخیر در ترمیم خیابان از صبر و حوصله شهروندان و همه رانندگانی که از این مسیر تردد داشتند قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح تعریض خیابان گلزار دهدشت

اجرای طرح تعریض خیابان گلزار دهدشت