مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-01بين الملل

درخواست ها برای استعفای محمد بن سلمان پس از تحقیر ارتش سعودی در جازان


عملیات بزرگ ارتش و کمیته های مردمی یمن در جنوب عربستان و تحقیر ارتش سعودی موجب شده است تا کاربران عربستان خواستار استعفای ولی عهد سعودی که عنوان وزیر دفاع را هم دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش و کمیته های مردمی زخمی شدند و دهها نظامی دیگر در نزدیکی بلندی های الخوبه در جنوب این منطقه به اسارت درآمدند.

سیف المشهور از کاربران عربستانی نوشته است که نظامیان ارتش سعودی کم ترین حقوق و مزایا را در میان ارتشیان جهان دارند و هیچ حمایتی از آنان صورت نمی گیرد، در حالیکه امکانات دولت سعودی بسیار زیاد است.

او نوشت: با این حال کسانی که به دور از میادین نبرد هستند، خود را غرق در شهوات کرده و گروه فاسدی هستند که بدون هیچ محدودیتی میلیارد ها دلار هزینه می کنند و در کاخ ها به سر می برند و باشگاه [ورزشی] می خرند و سربازان را به قتلگاه می فرستند محمد العتیبی دیگر کاربر عربستان نوشته است که محمد بن سلمان گمان می کند که مردم عربستان این شکست را که به قیمت از دست رفتن جان فرزندان و پدران تمام شده است، از یاد می برند.

  او پرسید: چرا سربازان اینگونه بدون سلاح فرار می کنند؟ آیا از آن ها پشتیبانی نمی شود؟ آن گونه که شنیده ایم و معمول است چرا در هنگام حمله، نیروهای نظامی به حال خود رها شده بودند؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ها برای استعفای محمد بن سلمان پس از تحقیر ارتش سعودی در جازان

درخواست ها برای استعفای محمد بن سلمان پس از تحقیر ارتش سعودی در جازان