مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-01سياسي

لزوم توجه به گردشگر و زائر در مرز شلمچه


نماینده ولی فقیه استان خوزستان، اهمیت توجه به گردشگر و زائر را یادآور شد و بر لزوم فراهم سازی بستر برای ورود گردشگران از مرز شلمچه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روند متوقف شد.

وی بر لزوم مانع زدایی از مسیر توسعه صنعت گردشگری در این منطقه تأکید کرد و افزود: برداشت موانع به کارگروه قوی، دلسوز و فعال در هر دو زمینه ایجاد زیرساخت و برداشت موانع نیاز دارد.

حجت الاسلام موسوی فرد به دیگر مشکلات گردشگری مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: زائران که از عراق به مرز شلمچه وارد می شوند با یکسری مشکلات مواجه خواهند شد که یکی از موانع، معطلی زائران و گردشگران عراقی در مرز شلمچه است که این موانع باید برداشته شوند.

وی افزود: برای زائری که پشت دروازه های ایران اسلامی قرار می گیرد باید فرش قرمز پهن کرد و با توجه به اینکه حکومت ما اسلامی است باید برخورد درستی با زائران بشود اما در بعضی از مرزها برخی از مأموران برخورد مناسبی را با زائران ندارند که باید به این امر رسیدگی شود.

نماینده ولی فقیه استان خوزستان به کادر فعال در شلمچه اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شلمچه در هم مرزی با کشور عربی قرار گرفته است باید در هر نهاد یک یا دو نفر عرب نیز به کار گرفته شوند و از بانوان نیز در مرز برای تشخیص هویت استفاده شود چرا که برخی علما که به همراه همسران خود به ایران سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به گردشگر و زائر در مرز شلمچه

لزوم توجه به گردشگر و زائر در مرز شلمچه