مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 14:402021-06-01اجتماعي

مختل شدن حمل و نقل عمومی در شیراز


حمل و نقل عمومی در شیراز به دلیل اعتراض رانندگان اتوبوس های درون شهری از صبح 11 خرداد مختل شده و مسئولان شهرداری نیز پاسخ شفافی به چرایی این نا به سامانی نمیدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از صبح سه شنبه 11 خرداد بخشی از رانندگان اتوبوس های درونشهری شیراز در اعتراض به آنچه محقق نشدن مطالباتشان عنوان میشد، اعتراض کرده و حاضر به جابه جایی مسافر نشدند.

اعتراض رانندگان و بهره برداران اتوبوس های درونشهری شیراز در حالی ادامه دارد که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز توقف خدمت رسانی را بی دلیل و غیر قابل پذیرش دانست و گفت: ناوگان عمومی متعلق به مردم است و باید خدمات بی وقفه به شهروندان ارائه شود.

مسعود طهماسبی در گفت وگو با ایسنا با تایید خبر تداوم اعتصاب رانندگان ناوگان اتوبوسرانی در شیراز که از صبح امروز سه شنبه 11 آغاز شده است، گفت: همکاران ما با نمایندگان رانندگان جلساتی را برگزار کرده و موضوع در دست بررسی است و به محض حصول نتیجه، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

او در پاسخ به این سئوال که آیا امکان بازگشت اتوبوس ها تا پایان امروز به چرخه فعالیت وجود دارد یا نه؟ عنوان کرد: در تلاشیم تا شهروندان برای جابجایی با کمترین مشکل مواجه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختل شدن حمل و نقل عمومی در شیراز

مختل شدن حمل و نقل عمومی در شیراز