مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-01سياسي

وزارت نیرو لایحه قانونمند کردن استخراج رمز ارزها را تهیه کند


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون برای بررسی موضوع قطعی برق، از تاکید این کمیسیون بر تهیه لایحه قانونمند کردن استخراج رمز ارزها خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون برای بررسی موضوع قطعی برق، از تاکید این کمیسیون بر تهیه لایحه قانونمند کردن استخراج رمز ارزها خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (سه شنبه) کمیسیون اصل 90 مجلس با وزیر نیرو، گفت: در این نشست مسائل و موضوعات مرتبط با عملکرد وزارت نیرو با حضور آقای اردکانیان، معاونین او، تعدادی از نمایندگان کمیسیون اقتصادی، انرژی و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد، وزارت نیرو نسبت به سوالات و ابهامات مطرح شده گزارش مکتوب ارائه کند.

وی افزود: در ابتدای نشست رییس کمیسیون گزارشی از شکایت های واصله از طرز کار وزارت نیرو ارائه کرد و به تعدادی از سوالات و شکایات اشاره کرد که مهمترین آن در خصوص خاموشی های گسترده و مکرر در کشور، نحوه اجرای تکالیف قانون وزارت نیرو در حوزه صنعت برق در برنامه ششم توسعه، واگذاری شبکه توزیع برق به بخش غیر دولتی، میزان مطالبات شرکت های خصوصی از وزارت نیرو و در نهایت ارتباط استخراج بیت کوین با قطع برق بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو لایحه قانونمند کردن استخراج رمز ارزها را تهیه کند

وزارت نیرو لایحه قانونمند کردن استخراج رمز ارزها را تهیه کند