موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-01اقتصادي

وعده راه اندازی مدرن ترین خط پردازش زباله در یزد


معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان این که طرح جمع آوری پسماند خشک در ایران موفق نبوده است، گفت: مدرن ترین خط پردازش زباله باظرفیت 300تن در هر شیفت کاری در شهر میراث جهانی یزد راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، جعفر امین مقدم ظهر امروز در نشست خبری هفته محیط زیست، با اشاره به راه اندازی مدرن ترین خط پردازش زباله در یزد با ظرفیت 300تن در هر شیفت کاری اظهار کرد: امیدواریم این خط تا مردادماه به بهره برداری برسد و در یک بازه سه ساله با موضوعی با عنوان دفن زباله روبرو نباشیم البته در آینده نزدیک طرح جامع مدیریت پسماند نیز رونمایی می شود.

وی در ادامه از طراحی نرم افزاری جهت جمع آوری پسماندهای خشک خبر داد و افزود: متاسفانه جمع آوری پسماند خشک در ایران موفق نبوده و دلیل آن هم این است که به پسماند نگاه اقتصادی صورت نگرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد گفت: در این نرم افزار تلاش شده کیف پولی طراحی شود که قابلیت هزینه کرد در شبکه شتاب یا شبکه گسترده فروشگاه های شهری را داشته باشد.

امین مقدم تصریح کرد: در حال حاضر 30درصد از زباله ها در مبدا خشک هستند که تنها چهار درصد آن ها جمع آوری می شود و امیدواریم با اجرای این طرح تا سه سال آینده این رقم به 20 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده راه اندازی مدرن ترین خط پردازش زباله در یزد

وعده راه اندازی مدرن ترین خط پردازش زباله در یزد