مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-01سياسي

سونامی مرگ سال 1430 در راه است / مجلس دهم کمکی به رشد جمعیت کشور نکرد


رییس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سونامی مرگ از سال 1430 در کشور رقم می خورد، گفت: مجلس دهم کمکی به رشد جمعیت کشور نکرد.

- فاطمه محمدبیگی ظهر سه شنبه در جلسه کمیته راهبردی جمعیت استان مرکزی اظهار کرد: امروزه جمعیت به یک مسئله بغرنج تبدیل شده است و به همین خاطر مطرح شده است، گفت: برگزاری جلسات و سخنرانی تأثیری در افزایش جمعیت نخواهد شد و باید خود عامل مباحث باشیم.

محمدبیگی ادامه داد: گاهی بدنه برنامه ریزی کشور از منویات رهبری عقب هستند در حالی که باید برنامه ریزی درستی در راستای تحقق منویات ایشان و رفع مشکلات صورت گیرد.

رییس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سونامی مرگ از سال 1430 در کشور رقم می خورد، اظهار کرد: از ابتدای سال 1430 جمعیت کشور به 30 میلیون نفر کاهش می یابد.

وی عنوان کرد: دولت ها در برنامه ریزی ها فقط 4 سال عمر خود را می بینند اگر دولت آینده دولت سلامت محور و آینده محور باشد برای 100 سال آینده پیش بینی خواهد داشت.

محمدبیگی تصریح کرد در دهه 1430 باید خانه سالمندان بسازیم و تعداد آن را در کشور توسعه دهیم و علاوه بر این موارد باید هزینه های هنگفتی را صرف ارائه خدمات به جامعه سالمندی کنیم به طوری که صندوق های بیمه گر زیر بار فشار این هزینه های سنگین از بین خواهند رفت، بر این اساس باید از امروز برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی مرگ سال 1430 در راه است / مجلس دهم کمکی به رشد جمعیت کشور نکرد

سونامی مرگ سال 1430 در راه است / مجلس دهم کمکی به رشد جمعیت کشور نکرد