مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-01اجتماعي

ورود به استان اصفهان از 12 خرداد ممنوع شد/خودروهای متخلف توقیف می شوند


از ساعت 12 روز چهارشنبه 12 خرداد تا ساعت 12 روز دو شنبه 17 خرداد ماه محدودیت سفر در سراسر استان اصفهان اعمال خواهد شد.

- محمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اعلام محدودیت های سفر از چهارشنبه هفته جاری اظهار داشت: از ساعت 12 روز چهارشنبه 12 خرداد تا ساعت 12 روز دوشنبه 17 خرداد ماه محدودیت سفر در سراسر استان اصفهان اعمال خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با تقدیر از همکاری مردم با فرهنگ استان اصفهان در اجرای طرح ممنوعیت های ترافیکی، افزود: لازم است مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی بیان کرد: با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه، کسانی که به صورت غیرمجاز به ویژه پلاک های غیربومی در شهرستان های استان تردد داشته باشند علاوه بر اینکه در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و شهرهای نارنجی و زرد مبلغ 500 هزار تومان جریمه خواهند شد؛ به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه و بی توجهی به قوانین بهداشتی توقیف سیستمی می شوند.

محمدی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تعقیب کیفری برای دفاتر اسناد رسمی اجبارکننده به تنظیم سند انتقال خودرو به هنگام درخواست مالکان برای دریافت وکالت نامه های تعویض پلاک خاطرنشان کرد: با ابلاغ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان به هنگام مراجعه اشخاص برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به استان اصفهان از 12 خرداد ممنوع شد/خودروهای متخلف توقیف می شوند

ورود به استان اصفهان از 12 خرداد ممنوع شد/خودروهای متخلف توقیف می شوند