مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-01اقتصادي

تلاش می کنیم برق مشترکان خانگی قطع نشود/ استفاده از کولرگازی در ادارات ممنوع است


با رعایت الگوی مصرف برق و مشارکت بیشتر مردم، دستگاه های اجرایی و همکاری برق منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق، تلاش می کنیم شرایط بگونه ای مدیریت و نظارت شود که برق مشترکان خانگی قطع نشود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: با رعایت الگوی مصرف برق و مشارکت بیشتر مردم، دستگاه های اجرایی و همکاری برق منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق، تلاش می کنیم شرایط بگونه ای مدیریت و نظارت شود که برق مشترکان خانگی قطع نشود.

هوشنگ بازوند در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان، به شرایط سخت پیش رو ناشی از کاهش بارش ها، خشکسالی و کمبود آب در سدهای برق آبی اشاره و خاطرنشان ساخت: برای عبور از این بحران و عدم قطع برق مشترکان خانگی نیازمند همکاری بیشتر و مشارکت مطلوب مردم استان و دستگاه های اجرایی هستیم.

وی افزود: به دلیل مشکلات ایجاد شده برای مردم امروز مصوب شد که برق مشترکان خانگی قطع نشود و با تعهد شرکت توزیع نیروی برق، برق منطقه ای و البته همکاری مردم و دستگاه های اجرایی شرایط اجرایی شدن این مصوبه تسهیل و این امر در کمترین زمان ممکن محقق می شود.

استاندار کرمانشاه با تشریح برنامه های مدیریتی برای جلوگیری از خاموشی ها، از رعایت الگوی مصرف، نظارت و هماهنگی بیشتر در ادارات دولتی و کنترل مصرف در صنعت، بانکها، نهادهای عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم برق مشترکان خانگی قطع نشود/ استفاده از کولرگازی در ادارات ممنوع است

تلاش می کنیم برق مشترکان خانگی قطع نشود/ استفاده از کولرگازی در ادارات ممنوع است