مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 15:402021-06-01بين الملل

رژیم صهیونیستی وابسته اقتصادی جدید در ابوظبی تعیین می کند


وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی قصد دارد در تابستان آینده وابسته اقتصادی جدیدی را در ابوظبی تعیین کند که مسؤول روابط تجاری خواهد بود.

- وزارت اقتصاد رژیم صهیونیستی قصد دارد در تابستان آینده وابسته اقتصادی جدیدی را در ابوظبی تعیین کند که مسؤول روابط تجاری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت واینت رژیم صهیونیستی گزارش داد، بخش اداره تجارت خارجی وزارت اقتصاد و صنعت این رژیم قصد دارد وابسته اقتصادی جدیدی در ابوظبی تعیین کند تا مسـؤول روابط تجاری بین تل آویو و ابوظبی باشد.

وابسته اقتصادی از سوی وزارت اقتصاد و صنعت مسؤول تقویت روابط تجاری و اقتصادی بین اسراییل و امارات و نیز جذب سرمایه های خارجی از امارات و سوق دادن آنها به اقتصاد اسراییل خواهد بود.

با تعیین این وابسته اقتصادی، آن به مجموعه وابسته های اقتصادی ملحق خواهد شد که مدیریت تجارت خارجی در وزارت اقتصاد و صنعت اداره می کند و در بیش از 50 مرکز فعالیت های تجاری سراسر جهان فعالیت دارند.

وابسته اقتصادی ابوظبی عملا وابسته شماره 45 خواهد بود و به وابسته های اقتصادی اضافه خواهد شد که آخرین آن در مانیل فیلیپین در سال گذشته میلادی تعیین شد.

انتظار می رود وابسته اقتصادی جدید در ابوظبی ابیعاد تامیر (38) باشد که بخش سرمایه گذاری خارجی در وزارتخانه را اداره کرده و در چارچوب ماموریتش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی وابسته اقتصادی جدید در ابوظبی تعیین می کند

رژیم صهیونیستی وابسته اقتصادی جدید در ابوظبی تعیین می کند