مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 16:302021-06-01ورزشي

گزارشی از سفر دو روزه استاندار خراسان رضوی به قوچان


استاندار خراسان رضوی در هجدهمین سفر شهرستانی خود نهم خرداد ماه سفر دوروزه ای به شهرستان قوچان را آغاز کرد که نتیجه این سفر تصویب 70 مصوبه برای توسعه این شهرستان در حوزه های عمرانی، - ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در هجدهمین سفر شهرستانی خود نهم خرداد ماه سفر دوروزه ای به شهرستان قوچان را آغاز کرد که نتیجه این سفر تصویب 70 مصوبه برای توسعه این شهرستان در حوزه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و کشاورزی بود.

محمدصادق معتمدیان در نخستین روز از این سفر پس از حضور در بخش جدید آبکوه در روستای آلماجق و حضور در بین مردم این روستا به بخش مرزی باجگیران سفر و از منطقه عشایری داش آراسی، گمرک و بازارچه شهر مرزی باجگیران دیدن کرد.

گمرک باجگیران در سال های اخیر به دلیل بروز برخی محدودیت ها از طرف ترکمنستان به صورت نیمه فعال باقی مانده و در 16 ماه اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت صد در صد به حالت تعطیل در آمده است که این موضوع معیشت شهروندان این منطقه که محل درآمد اصلی آن ها بازارچه مرزی بوده است را به شدت تحت الشعاع قرار داده است.

در جریان این دیدار استاندار خراسان رضوی برای رفع مشکلات شهر مرزی باجگیران دستوراتی صادر کرد؛ همچنین در تماس تلفنی با رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پیگیر آخرین وضعیت و علت بسته بودن مرز باجگیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از سفر دو روزه استاندار خراسان رضوی به قوچان

گزارشی از سفر دو روزه استاندار خراسان رضوی به قوچان