مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-01سياسي

درباره کاندیدایی که زیر بار سانسور صدا و سیما نرفت


اساساً صدا و سیما چه حقی دارد که به یک کاندیدای انتخاباتی بگوید که برای تبلیغ خودش چه بگوید و چه نگوید؟ به صدا و سیما چه ربطی دارد که فلان کاندیدای تایید صلاحیت شده، - چه فیلمی برای معرفی خودش می سازد؟ واقعاً شرم آور است که در این کشور، کسی برای رییس جمهور شدن صالح تشخیص داده می شود ولی در حد ساخت فیلم تبلیغاتی اش، برایش صلاحیت قائل نمی شوند! عصر ایران؛ جعفر محمدی - صدا و سیما، در اقدامی جانبدارانه -که البته از این رسانه بعید هم نبود- از پخش فیلم انتخاباتی عبدالناصر همتی کاندیدای ریاست جمهور خودداری کرده و مدعی شده است که چون مستند ایشان در موعد مقرر به صدا و سیما نرسید، پخش نمی شود.

در واکنش به این موضوع، همتی نرسیدن فیلم را تکذیب کرد و در توئتیر نوشت: صداوسیما مستند انتخاباتی بنده را پخش نکرد؛ در این مستند گفته بودم: + اگر عده ای بنده را بانی وضع موجود می دانند، آنها خود وضع موجودند.

+ ضرورت تصویب FATF و ضررهای ناشی از عدم اجرای آن+ برخی از دختران ایران بی واسطه حرفهایشان را زده بودند گفتند حذف کنید، گفتم: #من_مخالف_سانسورم در این باره نکات زیر قابل توجه است:1 - چرا صدا و سیما دروغ گفته است؟ چرا به دروغ اعلام کرده است که مستند همتی نرسید حال آن که طبق توضیحات این کاندیدای ریاست جمهوری، مستند تحویل صدا و سیما شده ولی به مذاق مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره کاندیدایی که زیر بار سانسور صدا و سیما نرفت

درباره کاندیدایی که زیر بار سانسور صدا و سیما نرفت