مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-01بين الملل

کارشناس سازمان ملل : خشونت و تبعیض علیه فلسطینی ها باید متوقف شود


یک کارشناس سازمان ملل متحد با تاکید بر لزوم توقف تبعیض علیه شهروندان فلسطینی ساکن اراضی اشغالی، از مقام های صهیونیست خواست هرچه زودتر به اعمال خشونت خاتمه دهند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک کارشناس حقوق بشر سازمان ملل متحد سه شنبه حملات به اقلیت فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی از سوی گروه های راست افراطی و صهیونیستی را محکوم کرد و از رژیم صهیونیستی خواست که بدون تبعیض از همه ساکنان فلسطین اشغالی به طور کامل و برابر محافظت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه سازمان ملل متحد فرندرا د وارنس نماینده سازمان ملل در امور اقلیت ها و حقوق بشر در این زمینه گفت: گزارش های مربوط به خشونت راست گرایان افراطی و استفاده نامتناسب از زور توسط نظامیان رژیم اسراییل در اعتراضات هفته های اخیر، از جمله در شیخ جراح، دروازه دمشق و مسجد الاقصی، منجر به بدترین موارد خشونت علیه شهروندان فلسطینی شده است.

وی ادامه داد: تصاویر و اخبار این حملات در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و به نظر می رسد این اقدام  توسط گروههای راست افراطی برای حمله به فلسطینیان صورت گرفت.

این کارشناس سازمان ملل گفت: محرومیت و تبعیض ده ها ساله، از جمله تفکیک بین شهروندان عرب و یهود و عدم برخورداری برابر از حقوق و امتیاز ها، خسارت سنگینی به اقلیت فلسطینی وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس سازمان ملل : خشونت و تبعیض علیه فلسطینی ها باید متوقف شود

کارشناس سازمان ملل : خشونت و تبعیض علیه فلسطینی ها باید متوقف شود