مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-01سياسي

کارخانه بافت بلوچ موتور محرکه بخشی از اقتصاد سیستان وبلوچستان است


کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر نه تنها یک واحد تولیدی اشتغال زا؛ بلکه موتور محرکه بخشی از اقتصاد استان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر نه تنها یک واحد تولیدی اشتغال زا؛ بلکه موتور محرکه بخشی از اقتصاد استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا احمدعلی موهبتی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه خط بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر خاطرنشان کرد: احیای مجدد این کارخانه که یکی از آرزوهای دیرینه مردم استان بود، نتیجه خرد جمعی، همدلی و هم افزایی همه مسئولان و نمایندگان استان است.

وی افزود: مطالبه گری مردم، رسانه ها و تریبون داران برای احیای مجدد این کارخانه، تاکید مقام معظم رهبری و توجه مجموعه مسئولان کشوری را در پی داشت و با مصوبه دولت و سفر ریاست جمهوری به استان، خط ریسندگی این کارخانه راه اندازی شد.

موهبتی ادامه داد: علاوه بر اهمیت این کارخانه در راستای اشتغال آفرینی و تولید، ایجاد امید در دل مردم و رفع برخی محدودیت ها ازجمله کشت پنبه از دیگر مزایای این اقدام بود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان، جوانان و شرکت های دانش بنیان استان در پیشبرد بهتر اهداف این کارخانه بیان داشت: در عصر تکنولوژی با تکیه بر سبک سنتی نمی توان به اهداف درازمدت این واحد تولیدی بزرگ دست یافت بلکه استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه بافت بلوچ موتور محرکه بخشی از اقتصاد سیستان وبلوچستان است

کارخانه بافت بلوچ موتور محرکه بخشی از اقتصاد سیستان وبلوچستان است