مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 18:202021-06-01اقتصادي

صدور مجوزهای بی نام جهت تسهیل سرمایه گذاری در سیستان وبلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: مجموعه اقتصادی استان به دنبال فراهم نمودن شرایط صدور مجوزهای بی نام به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری می باشد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: مجموعه اقتصادی استان به دنبال فراهم نمودن شرایط صدور مجوزهای بی نام به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در جلسه پیگیری نحوه صدور مجوزهای جدید و تامین آب مرغداری های استان که به ریاست وی با حضور دستگاه های ذیربط در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، گفت: باید با فراهم نمودن شرایط صدور مجوزهای بی نام، امکان سرمایه گذاری در استان تسهیل شود.

وی افزود: با پیگیری های مکرر صورت گرفته و رفع مشکل تامین آب مورد نیاز واحدهای مرغداری جدید، شرایط برای ورود سرمایه گذاران جدید به این حوزه فراهم شد و با توجه به اینکه تنها 30 درصد از نیاز مرغ استان از واحدهای تولیدی استان تامین می شود، ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در این حوزه وجود دارد.

زنگنه در ادامه ضمن تأکید بر اهلیت سنجی درست سرمایه گذاران جدید، اظهار داشت: با برآوردهای صورت گرفته برای تامین کامل نیاز استان، حدود 420 واحد مرغداری 20 هزار قطعه ای لازم است که در این میان 5 واحد زنجیره کامل مرغداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوزهای بی نام جهت تسهیل سرمایه گذاری در سیستان وبلوچستان

صدور مجوزهای بی نام جهت تسهیل سرمایه گذاری در سیستان وبلوچستان