مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 18:452021-06-01سياسي

کارزاری برای ازسرگیری صدور ویزای ایران


جمعی از فعالان گردشگری برای ازسرگیری صدور ویزای ایران که بیشتر از یک سال است متوقف شده، کارزار جمع آوری امضا راه انداخته اند.

- جمعی از فعالان گردشگری برای ازسرگیری صدور ویزای ایران که بیشتر از یک سال است متوقف شده، کارزار جمع آوری امضا راه انداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارزار خطاب به محمدجواد ظریف ـ وزیر امور خارجه ـ و علی اصغر مونسان ـ وزیر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی ـ با مطالبه ازسرگیری صدور ویزای توریستی ایران از پنجم خردادماه 1400 راه اندازی شده و تا پنجم شهریورماه ادامه دارد.

تاکنون بیش از دوهزار امضا جمع آوری شده است.

در متن این درخواست فعالان گردشگری آمده است: با توجه به ضرورت برنامه ریزی برای توسعه صنعت گردشگری کشور در دوران پساکرونا و با توجه به آغاز فرایند واکسیناسیون در بیشتر کشورهای متقاضی که بازار علاقه مند سفر به ایران را تشکیل می دهند و همچنین نظر به وضعیت بحرانی کسب وکارهای حوزه گردشگری، ضروری است برای تصمیم گیری درباره صدور دوباره ویزای توریستی توسط ارگان های مسؤول، اقدام فوری صورت پذیرد.

تقریباً همه کشورهای درگیر اپیدمی به تدریج فضای گردشگری خود را به سمت بازگشایی هدایت می کنند و برای صدور ویزا و تسهیل و تشویق ورود گردشگر خارجی به کشورشان، با ارائه مشوق ها و بسته های سفر ویژه سعی در جذب گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارزاری برای ازسرگیری صدور ویزای ایران

کارزاری برای ازسرگیری صدور ویزای ایران