مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 19:252021-06-01اقتصادي

بهره برداری از طرح های مشارکتی بنیاد برکت و آبفا در خوزستان


همزمان و در چهار استان کشور از طرح های مشارکتی بنیاد برکت و آبفا برای آب رسانی به مناطق روستایی در خوزستان بهره برداری شد.

- ، محمدرضا کرمی نژاد عصر سه شنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های آبفا در 57 روستای خوزستان از تلاش های ستاد اجرایی فرمان امام و… تقدیر کرد و گفت: هفت پروژه آب رسانی در مناطق محروم این استان با اعتباری 85 میلیارد تومان امروز افتتاح می شوند که با افتتاح این طرح، 20 هزار نفر از نعمت آب شرب با کیفیت و سالم بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به تأمین اعتبار 85 میلیارد تومان برای برطرف کردن مشکلات این روستاها و کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان کرد: با تأمین اعتبار 10 میلیارد تومان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام اخذ شده بود، 85 میلیارد تومان پروژه در مناطق محروم کار شدند و با افتتاح این پروژه ها، مشکل تأمین آب 57 روستای خوزستان برطرف می شود.

کرمی نژاد به دیگر شهرهای محروم خوزستان و تقاضای مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره کرد و گفت: در خوزستان مناطق محرومی در شهرستان های شادگان و سوسنگرد وجود دارد و امید است که با کمک و تأمین اعتبار بتوانیم آب رسانی به این روستاها را نیز اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های مشارکتی بنیاد برکت و آبفا در خوزستان

بهره برداری از طرح های مشارکتی بنیاد برکت و آبفا در خوزستان