مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 20:252021-06-01سياسي

شرایط برگزاری انتخابات قانونمند و پرنشاط در استان بوشهر فراهم است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: شرایط لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند و پرنشاط در استان بوشهر فراهم است.

- ، محمد تقی ایرانی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز اظهار داشت: با رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی شاهد انتخابات سالم، قانونمند و پرنشاط خواهیم بود.

وی رعایت اخلاق انتخاباتی را ضروری دانست و بیان کرد: از ستادها و هواداران نامزدهای ریاست جمهوری انتظار داریم با رعایت اخلاق اسلامی و پایبندی به قانون و دوری از تخریب و توهین فعالیت خود را سازمان دهی کنند.

رییس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: طبق قانون داوطلبانی که تمایل به داشتن ستاد تبلیغاتی در استان یا شهرستانی را دارند باید مسئول ستاد تبلیغاتی انتخابات خود را در استان به صورت کتبی به استانداری و فرماندار همان شهرستان معرفی کنند.

برپایی ستاد نیازمند مجوز از فرمانداری وی تصریح کرد: فقط در صورتی که نامزدهای ریاست جمهوری مسئولان ستادهای انتخابات خود را در شهرستان به فرمانداری معرفی کرده باشند می توانند در شعبه های اخذ رأی مطابق قانون نماینده داشته باشند.

ایرانی ادامه داد: هر حکمی که از سوی ستاد مرکزی یا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان یا شهرستان صادر شود زمانی رسمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری انتخابات قانونمند و پرنشاط در استان بوشهر فراهم است

شرایط برگزاری انتخابات قانونمند و پرنشاط در استان بوشهر فراهم است