مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 21:202021-06-01سياسي

میدان؛ بهترین شاخص انتخابات ریاست جمهوری


مردان میدان یعنی مردانی که وقتی کارخانه ای تعطیل شد آستین بالا زده تا مجدداً به چرخه تولید برگرد، نه برای تولید، بلکه همراه با اشتغال، مردان عملی که به خاطر منافع خود، - خبرگزاری فارس مازندران ـ بهزاد پور محمد با ورود کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ایران به عرصه تبلیغات، پویایی و فعالیت گروه های سیاسی در این روزها بیشتر شده است.

یکی می گوید من حقوقدانم، یکی می گوید من اقتصاد دان، یکی اشک می ریزد و دیگری اینترنت رایگان می دهد، برخی گروه های سیاسی درصدد نجات کشتی به گل نشسته دولت کنونی و سفر با همین کشتی شکسته، به گل نشسته و غیرایمن را به مردم توصیه می کنند و عده ای نیز مردم را هوشیارتر کرده و اعلام می کنند، فریب ریاکارانی که سفره شما را کوچک، مشکلات شما را چند برابر، دغدغه های شما را زیاد و باعث تضعیف ایران در عرصه های مختلف شده اند، را نخورید.

دسته دوم می گویند؛ مردم درد دارند، باید طبیبی بیاید سکان دار کشور شود که خود درد کشیده و از جنس همین مردم باشد، نه لوکس نشینان پاستور که سهام داران کلان در داخل و خارج کشور هستند، گروه اخیر درصدد حفظ ارزش های نظام، انقلاب و اقتدار ایران هستند.

  قطعاً و قطعاً کسانی که در طی هشت سال گذشته هر روز بر زخم مردم نمک پاشیدند و هر روز مشکلات مردم را زیادتر کردند، نمی توانند این مردم را خوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان؛ بهترین شاخص انتخابات ریاست جمهوری

میدان؛ بهترین شاخص انتخابات ریاست جمهوری