مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 21:502021-06-01اقتصادي

قیمت های اخیر طلا، متاثر از افزایش نرخ دلار و شرایط سیاسی


رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره فروشان اهواز گفت: قیمت طلا در روزهای اخیر متاثر از افزایش قیمت دلار و بالا رفتن انس جهانی طلا بوده است و شرایط سیاسی پیش رو نیز در این افزایش قیمت، - ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره فروشان اهواز گفت: قیمت طلا در روزهای اخیر متاثر از افزایش قیمت دلار و بالا رفتن انس جهانی طلا بوده است و شرایط سیاسی پیش رو نیز در این افزایش قیمت، بی تاثیر نبوده است.

عبدالرحمن ذهبی زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا در اهواز اظهار کرد: قیمت طلا در روزهای اخیر متاثر از افزایش قیمت دلار و بالا رفتن انس جهانی طلا بوده است و شرایط سیاسی پیش رو نیز در این افزایش قیمت، بی تاثیر نبوده است.

وی با بیان اینکه قیمت طلا مطابق نرخ جهانی است، گفت: قیمت گذاری در صنف طلافروشان جدا از دیگر صنوف انجام می شود و مطابق روز و حتی لحظه است؛ تنها صنفی که به قیمت جهانی کار می کند، طلافروشان هستند.

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره فروشان اهواز ادامه داد: حدود 90 درصد از فروشندگان طلا در اهواز، تابلوی نرخ نامه دارند که قیمت ها به صورت لحظه ای در آن به روز می شوند.

ذهبی زاده با اشاره به قیمت طلا و سکه در بازار، گفت: از 2 خردادماه قیمت طلا روندی صعودی به خود گرفت؛ مطابق آخرین قیمت روز گذشته (11 خردادماه) هر گرم طلای 18


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت های اخیر طلا، متاثر از افزایش نرخ دلار و شرایط سیاسی

قیمت های اخیر طلا، متاثر از افزایش نرخ دلار و شرایط سیاسی