مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 23:402021-06-01پزشكي

لیزر جایگزین ترس از جراحی کیست/ انتقال عفونت منتفی می شود


بیمارانی که از کیست مویی و ترشحات چرکی ناشی از این ناهنجاری رنج می برند و ترس از جراحی با چاقو و بستری شدن در بیمارستان دارند می توانند با لیزر این بیماری را درمان کنند.

- ، اظهار داشت: کیست مویی و ترشحات چرکی این بیماری گاهی به دلیل ترس افراد از جراحی باعث عفونت های شدید بعدی می شود که همین امر روند درمان را طولانی و پیچیده تر می کنند به همین دلیل بیمارانی که از این مشکل رنج می برند باید از تکنیک های برداشت کیست از طریق لیزر اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه لیزر همزمان با برش باعث سوزاندن رگ های خون دهنده ناحیه عمل می شود و همین امر سبب می شود عمل کاملاً بدون خونریزی باشد.

این در حالی است که با توجه به صدمه حداقلی اعصاب و بافت های پیرامونی، بیمار بعد از عمل نیز دردی احساس نمی کند و ترمیم زخم سریع تر از جراحی با چاقو اتفاق می افتد.

تاج بخش ادامه داد: در جراحی با لیزر، کیست نیازی به پانسمان داخل زخم و تراشیدن زخم ندارد و از روز بعد بیمار می تواند حمام بگیرد و داخل زخم را با آب و صابون بشوید در حالی که در جراحی معمولی پانسمان داخل زخم و تراشیدن زخم ضروری است.

وی با بیان اینکه بیهوشی در هنگامی جراحی کیست مویی حذف شده است؛ افزود: با توجه به حداقل برش دیگر نیازی به بیهوشی عمومی یا نخاعی و بستری شدن در بیمارستان نیست و درد جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیزر جایگزین ترس از جراحی کیست/ انتقال عفونت منتفی می شود

لیزر جایگزین ترس از جراحی کیست/ انتقال عفونت منتفی می شود